wyszukiwanie zaawansowane
» » Bezobsługowa blokada AC02 transponderowa

Kategorie

Kontakt

  • NIP: 8981913795
  • E-mail:sklep@kaboauto.pl
  • Telefon71 70 70 127
    721 721 800
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 10-18
    sb. 10-14
    ul. Krzemieniecka 1a
    54-613 Wrocław
    Dolnośląskie
    24h internet

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Chmura tagów

Bezobsługowa blokada AC02 transponderowaBezobsługowa blokada AC02 transponderowa
Bezobsługowa blokada AC02 transponderowaBezobsługowa blokada AC02 transponderowa
Polecamy

Bezobsługowa blokada AC02 transponderowa

Koszt wysyłki: od 12,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty w naszym sklepie - 0,00 zł
Paczka Pocztex Kurier48 - 12,00 zł
Kurier Pocztex24 - 16,00 zł

Numer katalogowy: 2302

Stan magazynowy: 6 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 79,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu

Blokada mikroprocesorowa z 2 aktywnymi pilotami (bezobsługowa)
Zastosowanie:
- pojazdy samochodowe
- motocykle,skutery itp.
Bezobsługowa blokada zapłonu CYKLOP AC-02B

Brak poboru prądu w stanie czuwania.

Jedyna rzecz jaką musisz robić, to kontrola stanu baterii w pilotach (bateria CR2032).

W jednostce głównej blokady znajduje się odbiornik, który odbiera zaszyfrowany sygnał z pilota i przesyła go dalej do mikroprocesora, który steruje pracą urządzenia.

Pilot impulsowo co 3 sekundy wysyła sygnał do centrali głównej (sygnalizacja diodą LED
w pilocie) i jeśli znajduje się w jej zasięgu, to odebrany sygnał zostanie odpowiednio zidentyfikowany i blokada jest załączona.
Sprawdzenie czy pilot jest w zasięgu centrali następuję po uruchomieniu silnika. Jeżeli w ciągu 6 sekund od włączenia zapłonu urządzenie nie otrzyma sygnału z pilota pojazd zostanie unieruchomiony. Gdy sygnał dotrze do blokady pojazd można uruchomić, silnik pracuje do momentu zgaszenia, po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wymagana jest ponowna autoryzacja.

Można korzystać z urządzenia na 2 sposoby:
- bezobsługowo : pilot na stałe załączony nadaje sygnały do wyczerpania baterii, po włączeniu zapłonu autoryzacja automatyczna nic nie musimy robić,
- obsługowo : pilot wyłączony, po włączeniu zapłonu naciskamy klawisz na pilocie w celu autoryzacji

PILOT
Kiedy nie korzystamy z pojazdu, można wyłączyć pilota aby niepotrzebnie nie zużywał baterii.
Wyłączanie:
Należy nacisnąć przycisk pilota przez około 5 sekund. Dioda LED przestanie mrugać.
Włączanie:
Przycisnąć przycisk pilota na 5 sekund. Dioda LED zapali się światłem ciągłym.

Pilot posiada funkcję automatycznego przechodzenia w stan uśpienia, w celu oszczędzania baterii. Nastąpi to wtedy, gdy nadajnik będzie poza zasięgiem centrali i nie będzie się z nią komunikował przez 2 godziny. W chwili gdy nastąpi ponowna komunikacja pomiędzy pilotem, a centralą  nadajnik się załączy.

Blokada posiada przycisk funkcyjny, który służy do wprowadzania jej w tryb serwisowy, oraz do dopisywania i usuwania dodatkowych pilotów. Należy go zamontować w ukrytym miejscu.

Dopisywanie pilota:
Przekręcić kluczyk w stacyjce do pozycji ON i nacisnąć przycisk funkcyjny 6 razy. Buzer piknie dwukrotnie. Następnie naciśnij przycisk na pilocie 1 raz, buzer powtórnie piknie dwukrotnie informując o dopisaniu pilota.
UWAGA. Noś nadajnik zawsze przy sobie dobrze ukryty.


Całkowite rozbrojenie systemu – w razie utraty pilota, bądź jego awarii. Funkcja serwisowa
- przekręcić kluczyk w stacyjce do poz. ON i przytrzymaj przycisk funkcyjny przez 8 sekund.
- buzer piknie 3 razy
-system został rozbrojony.
W czasie do powtórnego uzbrojenia blokady, buzer co 5 minut będzie pikał 3 krotnie, przypominając o jej rozbrojeniu.

Uzbrojenie systemu
- przekręcić kluczyk w stacyjce do poz. ON
- nacisnąć i przytrzymać przycisk funkcyjny przez 8 sekund
- buzer piknie 1 raz
- blokada została uzbrojona


Jest to urządzenie uniwersalne do samochodów i motocykli, producent zaleca przełączanie trybu pracy zgodnie z powyższym rysunkiem. Nie jest to konieczne do prawidłowego działania blokady.