wyszukiwanie zaawansowane
» » » Ceramizer do silników dwusuwowych CM2T

Kategorie

Kontakt

  • NIP: 8981913795
  • E-mail:sklep@kaboauto.pl
  • Telefon71 70 70 127
    721 721 800
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 10-18
    sb. 10-14
    ul. Krzemieniecka 1a
    54-613 Wrocław
    Dolnośląskie
    24h internet

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Chmura tagów

Ceramizer do silników dwusuwowych CM2T

Ceramizer do silników dwusuwowych CM2T

Koszt wysyłki: od 12,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty w naszym sklepie - 0,00 zł
Paczka Pocztex Kurier48 - 12,00 zł
Kurier Pocztex24 - 16,00 zł

Numer katalogowy: 1763

Stan magazynowy: 5 szt.

Cena: 43,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
 

Główne korzyści z zastosowania ceramizera to :

  • Wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, nieznaczna poprawa dynamiki motocykla.
  • Zabezpieczenie silnika przed zużyciem i wydłużenie jego trwałości (istotne zwłaszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).
  • Regeneracja powierzchni tarcia, dzięki czemu zmniejszeniu ulega zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Ochrona silnika przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), ceramizer poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 10-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.

Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej
 

Zasady stosowania w silnikach dwusuwowych

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników dwusuwowych.
  2. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
  3. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje skutków ubocznych.
  4. Dla wyeksploatowanego (ponad 50% zużycia) silnika zaleca się dodatkowo stosować Ceramizer® aplikując go na ścianki cylindra przez otwór po wykręconej świecy.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Przebieg w [km] lub praca w motogodzinach [mth]:

 

Do 1 litra oleju (etap I)

 

Do 1 cylindra (etap II)

 

Od 1 do 5 tys km lub od 20 do 100 mth

 

1 doza

 

-

 

Od 5 do 20 tys km lub od 100 do 400 mth

 

1 doza

 

1 doza

 

Powyżej 20 tys km lub powyżej 400 mth

2 dozy

 

1 doza

 


 

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g oraz niniejszą instrukcję.

     

ZALECENIA:

  1. Zalecamy wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Ceramizer® można stosować po dotarciu tj. po 1000km lub 20 mth (motogodzinach).
  3. Stosować profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. Można stosować w silnikach dwusuwowych dowolnych maszyn i urządzeń.
  6. Można stosować w silnikach z nikasilem.

INSTRUKCJA:

    Etap I - Ceramizer do 1 litra oleju:
    alt
  1. Dozę/zy Ceramizera® wymieszać z 1 l oleju.
  2. Litr oleju z Ceramizerem® zużyć, dodając do paliwa w proporcji zgodnej z zaleceniami producenta silnika.
  3. Przed każdym dodaniem porcji oleju do paliwa lub zbiornika automatycznego smarowania - olej z Ceramizerem® należy wielokrotnie wstrząsnąć.
  4. Eksploatować silnik z mieszanką paliwa i oleju z Ceramizerem® przez przynajmniej 700 km unikając wysokich obrotów i przeciążeń.
  5. Po zużyciu 1 litra oleju należny sprawdzić organoleptycznie filtr paliwa i w przypadku jego zabrudzenia należy go wymienić.
    Etap II - Ceramizer do cylindra:
    alt
  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minuto-wej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Wykręcić świecę zapłonową.
  4. Ustawić tłok w górnym zwrotnym punkcie.
  5. Zaaplikować 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra).
  6. Włączyć luz w pojeździe/urządzeniu.
  7. Nie wkręcając świecy obrócić kilkadziesiąt razy wałem korbowym (np. używając przez kilka sekund rozrusznika lub w przypadku małych silników – wiertarki).
  8. Zaaplikować pozostałe 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra) i powtórzyć punkty 6 i 7.
  9. Wkręcić świecę.
  10. Uruchomić silnik, pozostawić na biegu jałowym około 15 min.

Oba etapy użycia Ceramizera® zaleca się wykonać w tym samym cyklu aplikacji.

 

UWAGI:

  1. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty pierścień tłokowy, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  2. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  3. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny, produkowany zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Ceramizer® jest neutralny wobec oleju, można go stosować do każdego oleju - nie zmienia fizykochemicznych i reologicznych parametrów oleju (potwierdza to ekspertyza Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych NR 6/55/08.
  3. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Ceramizer powoduje wzrost bezawaryjności co zapewnia zwiększone bezpieczeństwo podróżowania i użytkowania urządzeń.
  6. Chronić przed dziećmi.