wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Oleje Ceramizery
Chemia Płyny
» Ceramizery » Ceramizer do silników dwusuwowych CM2T
Kategorie
Kontakt
Ceramizer do silników dwusuwowych CM2T

Ceramizer do silników dwusuwowych CM2T

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 13,00 zł

Numer katalogowy: 1763

Stan magazynowy: 4 szt.

Cena: 43,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
 

Główne korzyści z zastosowania ceramizera to :

  • Wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, nieznaczna poprawa dynamiki motocykla.
  • Zabezpieczenie silnika przed zużyciem i wydłużenie jego trwałości (istotne zwłaszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).
  • Regeneracja powierzchni tarcia, dzięki czemu zmniejszeniu ulega zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Ochrona silnika przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), ceramizer poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 10-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.

Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej
 

Zasady stosowania w silnikach dwusuwowych

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników dwusuwowych.
  2. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
  3. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje skutków ubocznych.
  4. Dla wyeksploatowanego (ponad 50% zużycia) silnika zaleca się dodatkowo stosować Ceramizer® aplikując go na ścianki cylindra przez otwór po wykręconej świecy.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Przebieg w [km] lub praca w motogodzinach [mth]:

 

Do 1 litra oleju (etap I)

 

Do 1 cylindra (etap II)

 

Od 1 do 5 tys km lub od 20 do 100 mth

 

1 doza

 

-

 

Od 5 do 20 tys km lub od 100 do 400 mth

 

1 doza

 

1 doza

 

Powyżej 20 tys km lub powyżej 400 mth

2 dozy

 

1 doza

 


 

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g oraz niniejszą instrukcję.

     

ZALECENIA:

  1. Zalecamy wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Ceramizer® można stosować po dotarciu tj. po 1000km lub 20 mth (motogodzinach).
  3. Stosować profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. Można stosować w silnikach dwusuwowych dowolnych maszyn i urządzeń.
  6. Można stosować w silnikach z nikasilem.

INSTRUKCJA:

    Etap I - Ceramizer do 1 litra oleju:
    alt
  1. Dozę/zy Ceramizera® wymieszać z 1 l oleju.
  2. Litr oleju z Ceramizerem® zużyć, dodając do paliwa w proporcji zgodnej z zaleceniami producenta silnika.
  3. Przed każdym dodaniem porcji oleju do paliwa lub zbiornika automatycznego smarowania - olej z Ceramizerem® należy wielokrotnie wstrząsnąć.
  4. Eksploatować silnik z mieszanką paliwa i oleju z Ceramizerem® przez przynajmniej 700 km unikając wysokich obrotów i przeciążeń.
  5. Po zużyciu 1 litra oleju należny sprawdzić organoleptycznie filtr paliwa i w przypadku jego zabrudzenia należy go wymienić.
    Etap II - Ceramizer do cylindra:
    alt
  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minuto-wej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Wykręcić świecę zapłonową.
  4. Ustawić tłok w górnym zwrotnym punkcie.
  5. Zaaplikować 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra).
  6. Włączyć luz w pojeździe/urządzeniu.
  7. Nie wkręcając świecy obrócić kilkadziesiąt razy wałem korbowym (np. używając przez kilka sekund rozrusznika lub w przypadku małych silników – wiertarki).
  8. Zaaplikować pozostałe 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra) i powtórzyć punkty 6 i 7.
  9. Wkręcić świecę.
  10. Uruchomić silnik, pozostawić na biegu jałowym około 15 min.

Oba etapy użycia Ceramizera® zaleca się wykonać w tym samym cyklu aplikacji.

 

UWAGI:

  1. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty pierścień tłokowy, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  2. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  3. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny, produkowany zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Ceramizer® jest neutralny wobec oleju, można go stosować do każdego oleju - nie zmienia fizykochemicznych i reologicznych parametrów oleju (potwierdza to ekspertyza Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych NR 6/55/08.
  3. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Ceramizer powoduje wzrost bezawaryjności co zapewnia zwiększone bezpieczeństwo podróżowania i użytkowania urządzeń.
  6. Chronić przed dziećmi.
Pozostałe produkty z kategorii
Ceramizer do silnika CS
szt. Do koszyka
Ceramizer do motocykla CM
szt. Do koszyka
Ceramizer do ukł. kier. CK
szt. Do koszyka
Uszlachetniacz paliwa CP
szt. Do koszyka
Ceramizer do przekładni CB
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu