wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Oleje Ceramizery
Chemia Płyny
» Ceramizery » Ceramizer do silnika CS
Kategorie
Kontakt
Ceramizer do silnika CSCeramizer do silnika CS
Ceramizer do silnika CS
Ceramizer do silnika CS

Ceramizer do silnika CS

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 13,00 zł

Numer katalogowy: 1408

Stan magazynowy: 15 szt.

Cena: 72,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
 

Główne korzyści z zastosowania ceramizera to :

  • Zmniejszenie zużycia oleju.
  • Zmniejszenie zużycia paliwa od 3 do 15 %.
  • Wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach.
  • Nieznaczna poprawa dynamiki auta.
  • Regeneracja powierzchni tarcia.
  • Ułatwiony rozruch zimnego silnika.
  • Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem (zwłaszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).

Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej

 

Zasady stosowania w silnikach spalinowych

 

Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych (benzynowych, zasilanych gazem, Diesla, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda).
  3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera®.
  6. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Ilość oleju w silniku w litrach

 

2-8 l

 

9-16 l

 

17-24 l

 

25-33 l

 

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

 

0,5 doz.

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

Przy przebiegu: 50-300 tys. km

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

5 doz.

 

Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizera®

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.
  2. Niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera®.
  2. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
    • Można stosować z każdym rodzajem oleju.
       
     
    • W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
    • Stosować razem z ceramizerem® do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.

 

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km / h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4-godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
  7. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 25 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
  8. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 5 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 25 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
  10. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
  5. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera® wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Chronić przed dziećmi.

Preparat chroniony patentami.

GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 1200 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer® do silnika.

Klienci zakupili także
Pozostałe produkty z kategorii
Ceramizer do motocykla CM
szt. Do koszyka
Ceramizer do ukł. kier. CK
szt. Do koszyka
Uszlachetniacz paliwa CP
szt. Do koszyka
Ceramizer do przekładni CB
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu