wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Blokady
Immobilisery
» CYKLOP blokada ze stanem serwisowym
Kategorie
Kontakt
CYKLOP blokada ze stanem serwisowym

CYKLOP blokada ze stanem serwisowym

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 13,00 zł

Numer katalogowy: 1064

Stan magazynowy: 7 szt.

Cena: 65,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu

Mikroprocesorowa blokada zapłonu  CYKLOP MBv2

Urządzenie służy do zabezpieczenia(unieruchomienia) pojazdów zasilanych napięciem 12V. Maksymalny prąd obciążenia styku przekaźnika blokady 15A

Urządzenie pracuje w trybie rozbrajanie blokady przy wyłączonym silniku (autoryzacja przed uruchomieniem pojazdu)

Przy tej opcji komputer nie powinien wykrywać i wyświetlać błędów w instalacji CAN

FUNKCJE URZĄDZENIA:

  • automatyczne załączanie urządzenia po 30 sekundach od wyłączenia stacyjki
  • pamięć blokady 30 sekund pomiędzy autoryzacją, a załączeniem stacyjki
  • tryb serwisowy
  • antynapad od drzwi (opcjonalnie)
  • dioda LED i wbudowany buzer do sygnalizacji pracy urządzenia
 

Rozbrajanie blokady przy wyłączonym silniku.

Dioda sygnalizacyjna LED pulsuje co 1 sekundę imitując działanie

alarmu. Załączając stacyjkę nie uruchomimy samochodu.

Aby go uruchomić należy:

1 – podać napięcie +12V na drugie wejście autoryzacji – kabel

brązowy. ( jeśli chcemy ten krok autoryzacji pominąć, należy na to

wejście podać +12V na stałe )

2 – nacisnąć ukryty przycisk autoryzacji

Załączenie blokady sygnalizuje trzykrotne szybkie mrugnięcie LED i jej

zgaśnięcie, oraz krótkie piknięcie buzera.

Od tego momentu mamy 30 sekund na włączenie stacyjki i uruchomienie

samochodu.

Jeśli w tym czasie nie włączymy stacyjki, zacznie pulsować LED i buzer

piknie 2 razy sygnalizując ponowne uzbrojenie blokady

Pamięć blokady

Urządzenie posiada 30 sekundową pamięć działania. Oznacza, to że w

ciągu 30 s od wyłączenia stacyjki możemy uruchomić pojazd powtórnie,

bez ponownej autoryzacji. Koniec czasu pamięci sygnalizuje buzer 2

piknięciami i pulsowanie diody LED.

Antyporwanie od drzwi

UWAGA - nie podłączając przewodu niebieskiego do drzwi

rezygnujemy z funkcji antyporwania.

Pojazd uruchomiony. Otwierając drzwi, po 10 sekundach dioda LED

zacznie szybko pulsować i po 20 sekundach nastąpi unieruchomienie

auta. Dioda LED pulsuje co 1 sek.

UWAGA – Można autoryzować blokadę przy otwartych drzwiach.

Umożliwia to pracę silnika przy otwartych drzwiach.

Ponowne załączenie antyporwania nastąpi po zamknięciu i ponownym

otwarciu drzwi.

Tryb serwisowy

Wprowadzenie blokady w tryb serwisowy następuje poprzez naciśnięcie

przycisku autoryzacji przez 10 sek. przy jednoczesnym podaniu +12V na

drugie wejście autoryzacji – przewód brązowy

Wejście w tryb serwisowy sygnalizuje dioda LED poprzez 4 krotne wolne

mrugnięcie, oraz 4 krotne piknięcie buzera.

WAZNE. Jeśli blokada jest w stanie serwisowym, to po włączeniu

stacyjki LED świeci przez 10 sek. światłem ciągłym i buzer wydaje

dłuższe piknięcie.

Wyjście z trybu serwisowego

Nacisnąć i przytrzymać przycisk serwisowy przez 10 sek. przy

jednoczesnym podaniu +12V na drugie wejście autoryzacji – przewód

brązowy.

Wyjście z trybu serwisowego sygnalizuje dioda LED 4 krotnym szybkim

błyskiem, oraz buzer 4 krotnym szybkim piknięciem.

Po 30 sek. od wyjścia z trybu serwisowego i wyłączonej stacyjce blokada

jest gotowa do pracy.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu