wyszukiwanie zaawansowane
» » » Ceramizer do motocykla CM

Kategorie

Kontakt

  • NIP: 8981913795
  • E-mail:sklep@kaboauto.pl
  • Telefon71 70 70 127
    721 721 800
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 10-18
    sb. 10-14
    ul. Krzemieniecka 1a
    54-613 Wrocław
    Dolnośląskie
    24h internet

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Chmura tagów

Ceramizer do motocykla CM

Ceramizer do motocykla CM

Koszt wysyłki: od 12,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty w naszym sklepie - 0,00 zł
Paczka Pocztex Kurier48 - 12,00 zł
Kurier Pocztex24 - 16,00 zł

Numer katalogowy: 1074

Stan magazynowy: 5 szt.

Cena: 68,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
 

Główne korzyści z zastosowania ceramizera to :

  • Wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, nieznaczna poprawa dynamiki motocykla.
  • Zabezpieczenie silnika przed zużyciem i wydłużenie jego trwałości (istotne zwłaszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).
  • Regeneracja powierzchni tarcia, dzięki czemu zmniejszeniu ulega zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Ochrona silnika przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), ceramizer poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 10-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.

Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej


 

Zasady stosowania w silnikach motocyklowych

Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić zgodnie z 2. terminem okresowej wymiany.
2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników motocyklowych czterosuwowych.
3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych korzyści.
4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas wytwarzania się warstwy. Podwójna doza ceramizera zalecana jest w przypadku znacznego zużycia silnika.
5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć 2 krotnie dawkę ceramizera®.
6. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach 1-5 l 5-10 l
Przy przebiegu: 3-35 tys. km 1 doz. 2 doz.
Przy przebiegu: 35-90 tys. km 2 doz. 3 doz.
Przy przebiegu: > 90 tys. km 2 doz. 3 doz.

OPAKOWANIE ZAWIERA:
1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.

2. Niniejszą instrukcję.


ZALECENIA:


1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po wytworzeniu się warstwy ceramiczno metalowej) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera®.

2.
Można stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju i filtra, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.

3.
Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
4.
  • W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej (1000 km) nie wymieniać oleju.
  • Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem.
5. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
 

INSTRUKCJA:
1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
2.
Wyłączyć silnik.
3.
Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
4. Zakręcić korek wlewu oleju.
5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
6. Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km (odcinek można podzielić na etapy) w sposób taki jak przy docieraniu silnika, tzn. należy unikać zbyt wysokich obrotów silnika i jeździć na możliwie niskich obrotach aby w mniejszym stopniu występowało tarcie płynne (z filmem olejowym).
7. Ceramizer nie zmienia parametrów smarnych oleju, a więc nie zmienia parametrów tarcia mokrego sprzęgła.
8. Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
9. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji),a następnie po przejechaniu ok. 300 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:
1.
Nie zaleca się stosowania ceramizera w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy około 5% konstrukcji silników.
2.
W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metalowe-niemetalowe wówczas można stosować ceramizer. Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
3.
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem.ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona, a czas ceramizacji wydłuży się.
4.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne przylgnie zaworów, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
5.
Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
6.
W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych po zakończeniu obróbki ceramizerem tj. po 1000 km o ile jest to niezbędne (słychać stuki zaworów) należy dokonać regulacji luzów.
7.
Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:
1.
Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
2.
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
3.
Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
4.
Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
5.
Chronić przed dziećmi.Preparat chroniony patentami.

GWARANCJA

Skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest
przynajmniej do 30 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer® do silnika motocyklowego.